Här händer det grejer...

Ja denna nya grej som Melody gillar väldigt mycket nu är att ställa sig i matsolen. Vi håller inte riktigt med jag & Johan :) Extra långa armar får hon och numer står allt mer mot mitten av bordet än mellan mig & Johan då vi alla ska äta :) som om inte armarna var nog långa då hon bara satt förut :) haha
Dags att flytta ner fotstödet på matstolen så kanske det blir svårare?

8 1/2 månad...Våran lilla sengångare har uppdaterats en aning också, ikväll tog Melody några kryp på golvet. Men la sig sen på magen, får väl se om det bara var tillfälligt eller om hon börjar få kläm på det där. Väldigt försiktig är hon och är så säker i början men sen fegar hon ofta ur och sätter sig igen eller lägger sig ner :)
Vi har iaf haft en riktig mysdag som gått väldigt snabbt. Tog ett kvällsbad tillsammans och nu sover hon och jag ska sätta mig och se en film & se fram emot imorgon då pappan kommer hem!


Kommentarer
Postat av: Lina

Hehe oj vad tiden går, va nyss hon bara låg ner ;-) va ju ta länge sedan vi sågs så tycker vi ska ändra på det. Skulle nog sänka ett snäpp på stolen ja ;-)

2012-05-07 @ 20:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0