Hemmadag

Vi tog en hemmadag både igår och idag jag & Melody. Hon blev så snorig och slemhostig i söndags em så ingen träff med Sandra och ingen öppna förskola eller mammaträff. Svårt då man ska vara med de som har barn då det blir att de är så mycket upp i varandra och äter på varandras leksaker så jag gissade att ingen ville träffa oss denna vecka :) Men nu är hon bättre men fortfarande ganska slemhostig :/

Idag är jag i bakartagen! Vad gör man inte då man får en blivande födelsedagsvän hit ikväll! :) Ikväll kommer Johan också hem så han kommer få stå ut med gravid-tjejsurr :))

Passar på att slicka skålarna medan Melody är liten :)

Näsa mot näsa...

 


Kommentarer
Postat av: Ida

Ja jag fattar inte själv att hon är belåten på bara amningen! Och hon äter inte oftare nu än hon någonsin gjort tidigare heller! Hon äter typ 4 gånger på en dag och en gång på natten, och det tar ju dessutom bara ca 3 minuter för henne att äta, så på sätt och vis har man det ju ganska bekvämt. Men jag börjar liksom känna mig lite stressad nu och skulle vilja byta ut åtminstone ett mål om dagen. jag vill helst inte amma i sommar och börjar känna mig ganska klar med den biten nu, men inte Liv. Jag vill kunna fara ut med kompisar en kväll utan att ha en vrålhungrig tjej hemma, och jag vill kunna ta mig ett vinglas. Men tids nog så lär hon väl börja :)



Men ja vad roligt!! Det måste vi ju verkligen fixa! Vad roligt det ska bli att få träffa Melody :D Och dig såklart ;) Ni kommer väl säkert ha mycket att göra när ni kommer upp, men säg bara till när det passar er så styr vi upp något :)

2012-05-03 @ 13:56:42
URL: http://elfvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0