Inför resan...

Vi har gjort bort att handla alla apoteksprylar inför resan! Nu är det inte så länge kvar...
Melody kommer att ha Spf 50+soldress eller svala kläder :)
Till oss köpte vi spf 30 & 15. Vi fick tips av apoteket att ha med vätskeersättning till Melody ifall hon åker på något där borta, passade på att köpa med Resorb till oss (mig) också då jag oftast är dålig att dricka i mig nog med vätska, Johan brukar konstigt nog aldrig ha problem med det! Haha
I övrigt blev det lite bra att ha grejer ifall någon av oss blir krassliga...känns som att man(Melody) åker på det mesta nu i virusväg. Hon har varit snuvig igen och slemhostig sedan i söndags eftermiddag men det börjar lätta nu, peppar peppar!

Kommentarer
Postat av: Helena

Å vad bra att ni åker innan oss så jag får lite tips! ;)

2012-05-03 @ 09:35:30
URL: http://halajna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0