Torsdag

Idag har jag packat & packat...bara det sista kvar nu som vi inte kan packa ner förrän imorgonbitti. Jag har kollat igenom Melodys väska och lagt ner det sista och hon har plockat ur det igen ;) jag kände att min hjärna gick på högvarv då vi ska tänka på vad vi behöver på planet och har vi med allt osv....när det var dags för Melody att sova la jag henne i vagnen ute och jag satte mig & tittade på en hyrfilm som var osedd. Skönt att koppla av, ta en kopp kaffe, äta godis och mysa i soffan & ta igen sig en stund. Pappan är på jobbet och kommer hem vid middagstid.
Just nu sitter jag på golvet med lillis som kryper omkring och utforskar lite här och var...försiktigt kryper hon men framåt tar hon sig och hittar nya saker hela tiden. Så mysigt och på tal om det så är ju rumpan för söt med de små fötterna som sticker fram där under :)


Kommentarer
Postat av: Helena

Hoppas ni får en super mysig resa! Och vas skoj att lilla Melody börjat krypa! Då kan hon utforska semestern på att annorlunda sätt.. Kanske lite "jobbigare" för er då hon inte sitter kvar fär nu satte henne;) hihi

2012-05-10 @ 14:06:10
URL: http://halajna.blogg.se/
Postat av: Lina

Ett tips om ni tar med egen vagn så lägg blöjorna i vagnen då får ni mer plats att rymma annat ;) sen så stillade vi oss blinda på att det är ju varmt Wilma behöver klänningar, t-shirts osv men dom får iaf inte va i solen så packa med strumpbyxor och några långärmade tröjor. Hoppas ni får en underbar resa nu :-)

2012-05-10 @ 17:30:48
URL: http://linnaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ett tios, ha blöjorna under vagnen, det hade vi o funka super!

2012-05-10 @ 23:28:38
Postat av: Ida

Men så duktig hon är! Liv har också börjat krypa på alla fyra nu, hon har bara masat sig fram tidigare. Nu ska hon dock klättra efter allt och ställa sig upp hela tiden, sen törs hon inte sätta sig ner så hon står och gnäller tills man kommer och bänder loss fingrarna och sätter ner hon igen, haha. En riktig fegskit!

Jag tycker hon verkar vara så duktig och tidig i det mesta Melody, känns som att hon är mycket äldre än Liv :)



Vad använder du förresten för program då du går collage? Och hur fasen får man upp två bilder då man bloggar från mobilen (om du nu har gjort det här inlägget från mobilen)? :)

2012-05-11 @ 01:43:51
URL: http://elfvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0