Välling & bus

Kom på att jag kunde tipsa (om ni inte redan gör på detta sätt). Fick tips av en av mammorna i vår grupp.
Vi brukar alltid köpa ett & ett paket med välling, har inte tänkt att titta på något annat men hädanefter ska vi handla såhär! Får ju massor mer välling för pengarna! :)

1 paket välling 52:-
Kartong med 6 paket 137:-
Det är den tomma kartongen jag gömmer mig i :) Fruktstund har vi också haft...
Kom på en rolig grej också. Då vi hämtade ut bilen idag började Melody bajsa då vi rullade ut från bilfirman! Hallå nybilsdoften?!! Hahaha vi skulle ändå stanna på vägen hem och handla så det fick bli blöjbyte i bagaget på en filt för där fanns det gott om utrymme och lagom höjd för ett blöjbyte. Lite charmigt med den invigningen för hennes del :)


Kommentarer
Postat av: Helena

jag har satt lösen på min blogg men ni måste såklart fortsätta läsa, om ni vill;)

2012-05-31 @ 21:18:27
URL: http://halajna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0