Inför bröllopet

Lättnad! Skönt att kunna bocka av fler saker inför bröllopet.
 
Värd/Värdpar - Check
Barnvakt till Melody - Check
Fotograf - Check
 
Vi hade tur och fick den värd/värdpar vi ville :) Tack för det!
 
Melodys barnvakt har jag haft en klump i magen för, hela släkten är ju på bröllopet så vem ska kunna ta hand om henne?!! Men det löste sig enkelt genom att min kompis syster (min tremänning t.o.m) kommer att sköta henne här hemma. Phuj vad skönt att veta, men såklart är hon med på vigseln :) 
 
Fotograf blev Matilda Holmqvist, henne har vi fått tips om från andra och även här på bloggen. Vi har kollat genom hennes portfolio och hon tar väldigt fina bilder så hon fick det helt enkelt bli! :) 
 
Såhär ser kapellet ut vintertid där vi ska vigas, stora fönster vid altaret med utsikt mot forsen. 
Väldigt vackert om ni frågar oss
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Oj så fint det ser ut! Ni kommer få en magiskt dag och kväll. Kram

2012-11-26 @ 21:07:25
URL: http://linnaa.blogg.se
Postat av: Anonym

Så skönt att kunna bocka av!
Vi har börjat planera smått, smått och min största oro landar också på Alicia.. Självklart ska hon vara med på vigseln, men sen? Skönt det löst sig för er och känns bra!

2012-11-26 @ 22:01:22
URL: http://halajna.blogg.se
Postat av: Sandra - trebarnsmamma :)

Kul! När är bröllopet? Vi gifter oss också i kapellet och samtidigt döps Elise, den 2/2 närmare bestämt :)

2012-11-26 @ 22:53:37
URL: http://shandras.blogg.se
Postat av: Sandra - trebarnsmamma :)

Precis mycke att tänka på när det blev både ock för våran del och jul mitt i allt ;). Vi komme vara i Vidsels Kulturhus. Kommer ha ett enklare bröllop då det är dop och många barn med. Så middag och tårta. Men det blir bra! Vi blir nästan 100 st om alla kommer! Så härligt med ett vinterbröllop va? Mycke ljus i mörkret.

Vad kul att ni ska vara på hotellet. De är ju mitt jobb,;) är ju mammaledig nu men annars är de jag som brukar vara bröllopsansvarig! :) så då vet jag ungefär hur ni kommer ha det! Brukar vara jätte fint att ha bröllopsfesten i den lokalen. Alla vi haft där har varit jättenöjda. Bra service och ändå få ha festen i fred jämfört med om man skulle vara nere i restaurangen då även andra är :)

2012-11-27 @ 15:07:46
URL: http://shandras.blogg.se
Postat av: Sandra - trebarnsmamma :)

Precis mycke att tänka på när det blev både ock för våran del och jul mitt i allt ;). Vi komme vara i Vidsels Kulturhus. Kommer ha ett enklare bröllop då det är dop och många barn med. Så middag och tårta. Men det blir bra! Vi blir nästan 100 st om alla kommer! Så härligt med ett vinterbröllop va? Mycke ljus i mörkret.

Vad kul att ni ska vara på hotellet. De är ju mitt jobb,;) är ju mammaledig nu men annars är de jag som brukar vara bröllopsansvarig! :) så då vet jag ungefär hur ni kommer ha det! Brukar vara jätte fint att ha bröllopsfesten i den lokalen. Alla vi haft där har varit jättenöjda. Bra service och ändå få ha festen i fred jämfört med om man skulle vara nere i restaurangen då även andra är :)

2012-11-27 @ 15:07:47
URL: http://shandras.blogg.se
Postat av: Pernilla

Åhh kapellet ser ju jätte mysigt ut :)

Vad skönt att kunna bocka av efter hand, skönt att ta lite då och då kan jag tänka.

Kram

2012-11-27 @ 20:24:34
URL: http://mammatilltvillingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0