Trappen

Trappen som inte har varit så intressan tidigare kan nu vara ganska kul. Idag hittade jag henne halvvägs uppe. Såg henne ingenstans i huset och ropade på henne, helt tyst var det. Inte ett ljud hördes och tillsist såg jag henne sitta ihopkrypen i mitten av trappen. Där satt hon och spanade på mig i gluggen mellan stegen och rörde inte en min! Hon vet att hon inte får :)

Att gömma sig bakom gardinen är ju också något hon kommit på. Dit kan man gå om man tjuvar något från köket och inte vill bli fråntagen det. Men synd för henne så har vi lärt oss hennes knep redan :)

Fotade henne efter att jag plockat ner henne från mitten. Hon ställde sig direkt likadant längst ner. Tänkte väl försöka gömma sig så jag skulle gå iväg och så hon skulle kunna klättra upp igen. Haha! Jaja får väl se om grind behövs sen, hon är inte så intresserad av den, bara någon gång då & då....som idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0