2 små tofsar och 5 nya tänder

Så söt så jag äter upp henne :)

Som jag skrivit tidigare har ju lillis haft risig mage och de senaste dagarna har hon varit väldigt sur och arg för ingenting. Vi har sett att det är på väg fler tänder och har gett Alvedon då det har verkat som att det har behövts. Sover bra som vanligt gör hon ändå så det är skönt. Imorse tittade jag till hennes mun och insåg att ytterligare 2 tänder börjat skina genom. Jag kan förstå att hon inte känner sig på topp när 5 tänder håller på att spricka fram, och de är ju så stora också! Hittills är 2 framme av 5 så det tar sig.


Kommentarer
Postat av: Lina

Ja usch vad det måste göra ont när dom ska spricka igenom. Speciellt dom längst in. Wilma har en längst in på båda sidorna uppe och nere. Hon har nu 15 tänder om jag lyckats räkna rätt hehe. Undrar hur många det är som ska få?

2012-10-21 @ 11:26:57
Postat av: Pernilla

Här är det också tänder på G, speciellt hos Malte så han är också ledsen ocg arg för ingenting.

Söt bild på henne :)

2012-10-21 @ 15:41:32
URL: http://mammatilltvillingar.blogg.se/
Postat av: Emmsan

Söötunge! :)

2012-10-21 @ 19:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0