Fikat

Åkte till syrran idag och fick mig nybakat fika! Eller både jag & Melody, inte dumt! Melody som inte är van att äta godsaker tyckte sig kunna ta sig en bit från fikabrödslådan på bordet. Vi lät henne och skulle se vad som kände. Helt förvånad såg hon ut och funderade en stund om hon verkligen skulle kunna ta den och det var som att hon väntade sig ett nej. Tillslut tog hon biten, tog en tugga och skyndade sig att lägga tillbaka den!! Hahahaha vi skrattade så vi grät då vi försökte hålla oss för att inte visa henne att vi skrattade. Sen fick Melody sin sådär "jag vet att jag gjort något jag inte får min" och jag var tvungen att fota ögonblicket! Haha ser ni minen!!! Haha


Kommentarer
Postat av: Moster Malla

Jäkla fin unge!!!!!!! <3

2012-10-17 @ 22:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0