Kan inte somna!

Ikväll fick vi hem pappan som jobbat borta några nätter!

Började med projektet "tavelvägg" i vardagsrummet ikväll, phju vad jag mätte och mätte för att de skulle komma på rätt plast. Ville ha luftigt, genomtänkt men ändå lite osammanhängande uppsättning av ramarna och jag tror jag lyckades. Jag & syrran hade lagt ut en mall hur de skulle vara men lättare sagt än gjort att få upp det likadant på väggen sen :) nu har jag ett nytt problem, vad ska stå på sideboarden under ramarna?! Nåt med färg? Jaja får nog söka inspiration av nån eller någonstans så löser det sig säkert.

Nu ska jag försöka sova men är så PIGG! Idag sov jag & Melody till 9.30 och jag hade ändå ställt väckaren på 8.15 och skulle bara blunda en till stund efter att jag stängde av den. Tyckte jag bara hade gjort det också men kl var 9.27 då jag hörde lillis prata i sitt rum. Gaahh, ja jätteskönt att sova länge men det leder till ett problem. Jag kan inte somna i tid på kvällen! Imorgon har jag iaf ställt väckaren för då vi ska på vuxenbarn från morgon.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack :) Ja det känns super kul! Vi har letat länge och äntligen hittade vi ett hus då det sa "klick" för båda. Tur man inte har en aning om hur mycket jobb det är innan det är "klart", haha :)

2012-10-18 @ 06:50:26
URL: http://hannaamandaisaksson.blogg.se
Postat av: Hanna

Kul med små projekt, är också sugen på en tavel/foto-vägg, men vet inte vart det skulle passa hemma hos oss :)

Sv: Vagnen känns supersmidig, särskilt för att vara en syskonvagn :) Bäst lär det bli med två sittdelar, då kan Astrid sitta framåt och Elsa bakåt, och vagnen kommer inte kännas lika lång :)

2012-10-18 @ 12:17:01
URL: http://hannovsky.blogspot.som
Postat av: Pernilla

Åh nyfiken jag blev på tavelväggen nu, du får visa bild sen tycker jag :)

2012-10-18 @ 19:43:59
URL: http://mammatilltvillingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0