Pitstan

Jag, mamma & Melody drog in till Piteå idag. Blev en hel del shoppat för mig. Massa ramar, tryck, överkast, kuddar, mattor och annat smått och gott :) Kul! Tycker jag handlar och handlar en massa till hemmet nu. Är så många småsaker som ska inredas med för att få sista pricken över iet. Ett hus är inte inrett över en dag :) Men kul är det. 
 
Jag har länge velat ha Isas svarta päron och idag slog jag till, hittade även ett hjärta från Tovelisa som jag inte kunde lämna kvar i butiken utan det fick också följa med hem :) 

Kommentarer
Postat av: Lina

I ett hus blir man aldrig klar. Har bott i vårt i 3 år och massor kvar att göra, spika lister och annat smått. Man nu har man som bott in sig så man inte tänker på det längre vilket är dumt. Men förr eller senare blir det att ta tag i allt men då blir det väll även dags för att renovera allt annat som tapeter m.m hehe men är väll det som är glädjen med hus, man har alltid projekt :D

2012-10-09 @ 21:19:20
URL: http://linnaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0