Snön är här

Men vi får väl se om den tänker ligga kvar :) mysigt är det då första snön kommer. Melody har just vaknat efter sin middagslur, jag visar henne gården från fönstret. SNÖ säger jag och hon blir sådär glad, pekar ut och säger däää då hon säkert ser att det ser annars ut ute och vitt istället för grönt. Ja säger jag, ser du snön. :)
Blir att gå ut sen, hon har ju inget minne av vad detta är. :)

Idag har vi haft många på besök. Syrran & Gerard. Sen kom Erika med Sally, Emma & Minnah har också varit här och lekt. Kul dag med andra ord!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Första snön är alltid speciell när den kommer :) Här nere tror jag det kommer dröja ett tag till innan vi får se någon snö.

Ha det bra, kram.

2012-10-16 @ 16:27:41
URL: http://mammatilltvillingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0