Barnkök

Detta är ett av mina projekt. Än är det inte klart men det tar sig. Ugnslucka och andra smådetaljer fattas. Kan hitta Melody ståendes här och greja med kastruller och låtsasmaten. Men är hon för liten för att förstå såklart. Min tanke har varit att göra ett lekrum som inte bara är anpassat för små barn som Melody utan även till syskonbarnen som kommer hit på besök. Sen får Melody växa in i åldern då hon kommer upskatta köket på ett annat sätt. Men hittills tycker hon det är nog intressant att leka med det hon kan på hennes vis. Hon lägger maten i vasken och i kastrullerna. Hon låtsas smakar på den och ger dockan ibland en smakbit och säger nam nam. :)
Burkarna på hyllan med pasta, mjöl osv har jag limmat locken på....


Kommentarer
Postat av: Lina

Verkligen toppenfint!!! Önskade att jag hade lite utav din kreativa anda.. Var hittade du spilhällen???

2012-09-24 @ 14:27:09
URL: http://maxedius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0