Måla mera...

Skrev nog aldrig att jag & Melody gick förbi mamma förut idag. Där gick Melody runt fram & tillbaka och utforskade det mesta i sin väg. Haha 

Mina projekt minskar för varje dag. Ikväll blev pinnstolarna färdigmålade och ska kläs med grå buntad sits sen. En hylla i turkos som ska matcha tapeten i lilltoan uppe är också snart klar. De små klossarna är till trappen så vi äntligen ska få upp ledstängerna som är vitmålade. Medan jag målade ikväll kom syrran och barnen förbi. Jag hörde henne i hallen och frågade snabbt Johan om det var någon mer med då jag satt i garaget i bara t-tshirt och småtrosor och målade. Haha vilken syn, hon tyckte det lockade att fota och lägga ut på FB men jag kunde inte riktigt hålla med ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0