Packa, packa

Har hunnit mycket idag fast jag där ett tag helst hade velat klyva mig till minst 3 för att hinna allt.
Har packat en hel del och även hunnit med en shoppingrunda för att köpa handtag till innerdörrarna, matta till gästrum, nya handdukar till badrummet, tyg till Melodys gardin, postat brev som skulle iväg och handlat mat för denna vecka! Tur Melody har tyckt att det varit intressant då jag gått runt i lägenheten och packat ner i flyttkartonger. Hon har följt efter och har även försökt packa ur det jag packat ner eller packat i sånt som inte ska vara där! Typ hennes vattenflaska, tutte, sockar osv Hihi lillloppan då!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hehe tack :)

Vi ska ju flytta nästa vår, ska bli skoj men det är inget skoj med allt packande...

2012-09-11 @ 14:45:45
URL: http://mammatilltvillingar.blogg.se/
Postat av: Erika

Hör gärna av er när ni har kommit upp! Har du sett att vi träffas första onsdagen varje månad och scrappar på abf. Du kan väl planera in det!? :)

2012-09-11 @ 22:45:52
URL: http://kontorsteknik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0