Fredag

Fredag igår, man är lite virrig om vilken dag det är. Igår hade vi främmande av Erika och Sally, kul för både mig och Melody :)
När lillan vilade middag doppade jag cakepops i vit (liiite rosafärgad) choklad och satte strössel på. Klart inför kalaset. Tyvärr går inte den vita chokladen att färga så rosa för då blir det en tjock gröt av chokladen och den blir förstörd.

Receptet för 30-40st cakepops: 3 paket ballerina & 200g Philadelphia ost. Mixa kakorna och tillsätt osten, rulla till bollar. Enkelt!
Den vita chokladen är ganska tjock, man kan säkert sätta lite kokosfett för att tunna ut? Mina blev inte finast då jag slarvade med de sista och var lite less, även dem som hamna på bild, men goda är de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0