Mammalunch & sånglektion

Idag var det "min tur" att bjuda på mammalunch. Kyckling i ugn med sambal oelek, soya, grädde & creme fraîche som sedan serverades med pressad potatis och sallad. Till kaffet en physalis dekorerad morotskaka med limefrosting :-) nom nom

Klockan 16 idag hade jag min första sånglektion i Piteå, shit så himla kul!! Ville inte sluta då timmen var över. Men vi träffas igen och hem fick jag läxa (2 låtar att sjunga in) och jag längtar redan till nästa träff! Strosade lite snabbt i butikerna då jag ändå var i stan. Hittade smycken till mig och hårklämmor till Melody som av någon anledning försvinner hela tiden så de behöver fyllas på ;)

Lillan idag....morotskakan fick också komma med.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Meeen dessa underbara kinder!!! Charmtroll :)

2013-03-13 @ 22:24:40
URL: http://halajna.blogg.se
Postat av: Therese

Men snyggsnuttan! Måste komma och hälsa på er snart :)

Kul med sånglektioner!! Jag är inne på att lära mig spela piano! Vill så gärna lära mig spela Halo med Bey :)

2013-03-13 @ 23:22:35
Postat av: Anonym

Skulle du kunna lägga ut recept? Det ser alltid så gott ut!

2013-03-14 @ 07:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0