Varmt!!

Ja så himla varmt och skönt vi har det. Solen steker så man knappt kan ligga kvar i solstolen :) Men vi klagar inte, det är så härligt. Melody smörjs med spf 50 och har soldress på sig, funkar perfekt. Middagen vilar hon inne i sin säng och vi kan sitta ute på balkongen och mysa samtidigt. Skönt för henne att komma in i rummet för att vila och bort från värmen en stund varje dag. Idag har vi träffats med syrran & Gerard och solat, de bor några minuter bort med taxi/buss. :)
Shoppat i massor har jag gjort, Melody somnar i vagnen vissa kvällar ute medan vi shoppar och sen lyfter vi över henne i sin säng då vi kommer hem. Hon vaknar inte ens av att åka taxi tillbaka till hotellet när vi lyfter upp henne. Somnar om på rummet i sin säng och sover hela nätter här precis som hemma. :) Så det går ingen nöd på oss kan jag lova.

Johan kom just upp på rummet med denna stora påse jordgubbar! Underbart goda. Ikväll ska det mysas på balkongen nu när lillan sover gott inne. Blev en tidig kväll för en väldigt kvällstrött liten dam, dagens värme tog nog alla krafter. Nya pigga tag imorgon för henne.


Kommentarer
Postat av: Therese W

Åh lilla melody, jag har sagt det förut men hon är verkligen ett helt fantastiskt barn! :) Jag log för mig själv när jag läste det du skrev om hur modig hon var med bamsefigurerna, man ser ju henne rent framför sig, tuffa tjejen :)

2013-05-17 @ 00:19:20
Postat av: Anonym

Underbart! Vi börjar längta efter solen vi också... När vi kommer hem måste vi verkligen ses!

2013-05-17 @ 00:22:12
URL: http://kontorsteknik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0