Måndagsfix

Haft en hemmadag. Johan steg upp och for på jobbet som vanligt, jag & Melody sov till 08.30, jag bara kammade igenom håret och drog på mig mjukisarna. Sen har vi grejat här hemma hela dagen. Bäddat rent i sängarna, tvättat, manglat, gjort bättre ordning i förrådet och fixat i kommande barnrum på övervåningen!! Vi som inte gjort nåt hittils. Det kändes så kul att fixa lite och känna att det faktiskt är verkligt och inte allt för länge kvar ändå. :) Fast än har vi gott om tid att bona, men det är rätt kul att fixa iordning och gå och titta på och längta lite extra alla de kommande veckorna som är kvar av graviditeten ❤️

Har även hunnit en sväng till pulkbacken och på en kortare promenad med pulkan. 
Melody har varit på toppenhumör hela dagen (inte så konstigt då vi sov så länge) hon har hjälpt mig och fixat, hållit fast medan jag skruvat ihop osv. 
Johan hade fullt upp med att lyssna på både mig & Melody som ville berätta en massa medan vi åt middag, vet inte vem som pratade mest :)  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0