Fika vs frukt

Sötsuget fortsätter men jag har kommit in i en fruktfas också. Frukt är också sött :) Och dessutom väldigt gott! 
Bakats har det gjorts i veckan, enkelt småfika som snabbt kastas ihop och kan sättas i frysen direkt.
 
Riskakor: Jag smälte choklad (den vi hade hemma så det blev lite olika sorter) och ett halvt pkt nougat (som jag ska tacka Erika för ;) blandade ner rispuffar och satte i formar och pyntade med lite strössel jag hittade i skafferilådan & även lite kokos. Lät stelna och sen in i frysen...
 
 
Nä nu ska jag gå och fixa mig en rejäl fruktsallad, precis som på bilden. Mums!
 

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Mums mums, som du säger är det ju så gott med frukt också :)

Ska nog göra dem där med rispuffar och choklad!!

Ha en bra helg!!

Svar: Kul! Det gör du rätt i. Enkelt och gott fika som kan varierad hur mycket som helst. Lycka till :)
Emma

2013-10-18 @ 16:55:07
URL: http://mammatilltvillingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0