Fredag kväll

Först god mat och mys i soffan, Melody fick spela I-pad och äta lite non stop. Sen tog jag mig ett välbehövligt bad och en stund av extra avslappning. Melody & Johan såg hockey så jag passade på att göra fotvård och fixa naglarna, tände t.om upp ljuskronan i taket. Johan frågade om jag ville ha vatten och kom sen in med ett läskade glas vatten med is och en massa frukt. När jag badat klart hade han lagt lillan och nu ska vi fortsätta ta det lugnt resten av kvällen då det väntas rensning i pappas hus imorgon och sen gala på kvällen.




Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vad mys det där såg ut :)

2013-10-25 @ 19:51:08
URL: http://mammatilltvillingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0