Framåt

Jag tycker det går ganska bra, fått lite distans nu i väntan på det andra vi kommer måste ta tag i, det som säkert kommer riva upp en del sår som börjat ta ihop sakta men säkert. Men det ska göras det med, känns skönt att vi alla är så överens och finns för varandra. ❤ Men nog är man trött, somnade i soffan igår 21.30, tycker mig inte känna mig så trött men vips så sover jag så fort jag lägger mig ner. Bebis tar ju sitt också såklart och dessa veckor tar den extra mycket järn. Blodpudding ska jag äta i veckan och jordgubbssmoothie :) Några järntabletter behöver jag inte än, åt aldrig det med Melody heller men vi får väl se hur det blir denna graviditet.
Igår fick jag ett superlängt efter liten i magen då vi köpte hem de 2 plaggen från stan igår! Fattar knappt att det ska kunna komma en till. Tur Sally och Smilla snart får ett syskon, där ska det snusas bebis i höst och vinter! ❤

Vackra vita liljor pryder vårt vardagsrum


Kommentarer
Postat av: Sara N

Sänder en tanke och även ett stort grattis till livet i magen!

Svar: Tack!
Emma

2013-09-01 @ 22:34:08
Postat av: Lina

Usch jag undrar vad det är som tynger dig så.. Skickar en stor kram!!

2013-09-02 @ 19:45:14
URL: http://maxedius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0