Lördag

Hunnit en hel del idag. Vi syskon träffades hemma i pappas hus på morgonen. Skönt att åka dit faktiskt, jag som tidigare gruvat för det och inte velat in dit knappt. Idag kändes det bra, känns som att man varit och hälsat på han fast han inte var där själv. ❤️ 

Sen hem en stund för lunch och så åkte vi och hjälpte syrran lyfta lite flyttgrejer, eller Johan, mina bröder och Gerard bar. Handlade lite gotta på Ica och åkte hem sen.

Johan & Melody har sett hockey i em. Melody myste i soffan bredvid han med Ipaden som hon får ha på helgerna. Jag bakade mandelsmassesnittar med inspiration från Hela Sverige bakar. Men jag gjorde mitt eget recept som vanligt, la bl.a. till bittermandelolja i den rosa mandelmasseblandningen i mitten. De blev kanongoda! Små & söta dessutom, jag som annars lyckas baka allt så stort :) Så grejade jag ihop plankstek till middag också. Det jag tänkt bjuda Johan på då han fyllde år men då var vi så mätta så vi frös in köttet ist & tillagade den middagen denna helg istället. Nu fortsatt lördagsmys...




Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad duktig du varit mys på.

2013-09-28 @ 19:34:14
Postat av: Anonym

Å så gott 😄

2013-09-28 @ 19:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0