Mystroll

Senaste 1-2 veckorna har Melody vaknat av drömmar vissa nätter (vad vi tror, kan ju vara vad som helst) och vi har lyft över henne till våran säng där hon fortsatt sova resten av natten. Kanske har hänt vid 4-5 tillfällen nu. Otroligt, trodde aldrig hon skulle börja sova med oss. Hon har alltid somnat själv och sovit i eget rum sedan hon var 6 månader. Sovit bäst så. Vi har rent ut sagt längtat efter att hon ska börja komma till oss på nätterna och sova. Äntligen verkar det funka :) 
Inatt sov Johan borta så jag lyfte över henne när hon vaknade till under natten, eller hon var nog inte vaken men lät till i sitt rum och jag var snabbt där och lyfte över en då mest troligt sovande Melody som säkert bara behövt tutten och egentligen kunnat fortsätta sova i sin egna säng. :) Men nu när jag vet att hon fixar att sova med oss funderade jag inte ens utan passade på att lyfta över henne så jag fick någon att sova med.  Och som vi myst nära varandra inatt jag & lillis, till 07.30 imorse ❤ 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0