Att älska två

Ja det gick att älska två lika mycket! Melody är så snäll med lillebror och bryr sig inte så mycket om honom på dagarna. Går då och då till han i vagnen där han sover och säger "Heej lilleblol, heej" med sin ljusaste röst. Man kan inte annat än smälta! 

Vi sover bra, lillebror bara äter och somnar om. Blir väl så de första dagarna :) Melody blev lika glad imorse då hon vaknade som igår då hon insåg att lillebror var i vår säng. Imorse gick jag och väckte henne kl 8 så hon skulle komma till vår säng och väcka Johan. Lillebror sov gott i sin vagga vid min sida och hade inte ätit sedan kl 03.00. Så det kändes läge att "väcka" han också för lite amning. Melody låg bredvid och tittade då han åt. Man kan inte annat än känna sig rik! ❤️ 

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Låter som ni har det väldigt mysigt, härligt :)

2014-01-16 @ 16:22:24
URL: http://mammatilltvillingar.blogg.se/
Postat av: Mormor

Tänk att det går att älska många jag vet älskar ET alla lika mycket. Ni är min rikedom .

Svar: ❤️ Bästa mamma ❤️
Emma

2014-01-17 @ 20:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0