Första dagen hemma på 3

Idag började Johan jobba igen, buhu säger vi! Det har verkligen varit mysigt att vara hemma hela familjen i 2 veckor. (Fast det känns som typ 5 dagar) Tiden gick så himla snabbt....

Idag steg vi upp och åkte till fam.centralen för lek och pyssel. Sen hem för lunch och middagsvila. Melody somnade direkt på sitt rum & Colin sov vidare sedan bilturen, vaknade aldrig av att han kläddes av eller fick en ny blöja. Bara lägga ner han i vagnen inne så han fick sova vidare. Jag tog en kopp kaffe med lite gotta efter lunchen, sen la jag mig i saccon och såg tv tills jag också somnade. Nu är det fruktmellis och sen får vi se vad vi ska hitta på. 

Mössan fick Colin av en mamma på fam.centralen idag, så oväntat och så snällt! Jättefin, Tack Linda! :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0