Inte bra!

Över 38 i temp sedan lunch idag, mjölkstockning igen! Suck! Ont ont! 
Colin verkar nöjd över att amma en massa :) tur vi fick besök av både Melodys mormor & farmor idag. Ett besök på fm & ett på eftermiddagen 👍 
Ikväll har vi (läs Johan & Melody) njutit av fondue. Jag åt jag med men matlusten blir ju inte på topp då man känner sig febrig. Jag hade även kastat ihop en deg till de goda franska baguetterna för att ha till. Så att gott var det helt klart! Baguetterna går såsnabbt att göra, bara jästiden som tar tid men då klarar de ju sig själva. 

 Bara hoppas det känns bättre imorgon för vi ska ju på bröllop och bo på hotell!! Melody ska få vara med mormor & Janne och Colin är med oss såklart. Bara vakna och känna efter....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackare! Jag fick mjölkstockning med min andra när han var 5dagar. Hade inte varit ute eller i drag men dr trodde att de kunde berott på att mjölkgångarna täppts till när jag sov på ena sidan. Sov då med amningsbehå vilket inte va bra enl henne. Vet inte hur du gör men kanske en anledning till att du åkt på det igen. Krya på dig! / bloggläsare sedan några år tillbaka från Östergötland

Svar: Tack för tips. Jag har också tänkt på det, inatt har jag sovit en hel del på sidan så det kan ju vara det denna gång. Tyckte de att du skulle sova utan bh istället? Jag sover med amningsbh varje natt....
Emma

2014-01-31 @ 21:13:24
Postat av: Lina

Ja de skulle tydligen vara bättre att sova utan bh. Kändes sådär bra i början när man läcker, men bytte t-shirt ggr/flera istället. Sedan slutar man ju läcka och då därmed problemet borta.

Svar: Ok. Jag sov med en tight tröja och klistrade fast inläggen på insidan av den på natten för att kunna sova utan bh:n. Riktigt läckert ☺️ Haha
Nu hoppas jag att jag ska slippa stockningen, känns bra nu "peppar peppar"
Vi har varmare ute nu också, bara runt -3 jämfört med -25 som vi har haft senaste 2 veckorna.
Emma

2014-02-03 @ 19:30:22
Postat av: lina

Haha kan tänka mig det. Men alla sätt är bra utom de dåliga:) jag kombinerade panodil och Ipren hela dygnet för att inte spänna mig vid amning så de skulle släppa fortare. Det trodde jag inte att man fick men de var ingen fara sa läkaren..
Herregud -25, vi klagar och tycker de är kallt bär de är under -10 ;) men de senaste åren här vi ju fått gott pm snö och det är ju underbart:)

2014-02-03 @ 22:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0