Lugnt

Lugnt i magen idag med! Himla piss nu vill vi inte vänta mer. Magen kan jag ha kvar för jag känner mig knappt höggravid, men känslan att gå och vänta på något som aldrig verkar komma känns oändligt. Vill göra bort förlossningen för det känns lite nervöst inför den trots att jag bara har positiva minnen från Melodys. Men bara för att hennes gick bra vet man ju aldrig om denna blir på samma sätt. Vill också se vem det är där inne!! Kom ut nu bebis. 

Bm-besök idag och allt verkade i sin ordning. Den låg rejält nedsjunken och hade hjärtljuden på ca 144 slag. 
Mitt blodtryck fortsätter ligga ganska lågt som det gjort hela tiden fast det har höjts en aning nu mot slutet, 105/80 hade jag idag. Ett sf-mått på 33cm. 

Strax middag och sen kanske det får bli en promenad även ikväll, igår prommade jag ca 40-45 min i rask takt med Melody i vagnen men inte verkade det då sätta igång nåt. Men jag fortsätter hålla igång. Men jag vilar även middag också :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0