Senaste dagarna...

Dagarna springer iväg! Jag har nu försått mina frön och håller tummarna att de tar sig. Huset är städat in i minsta detalj och fönstren inne är putsade. Skönt att städa och sortera upp då våren och ljusare tider kommer. Omän det inte alltid är så kul just då så är känslan efteråt väldigt skön. 

Vi har köpt en stor studsmatta som ska monteras klar imorgon, ingen gladare än Melody som önskade sig en redan ifjol men då tyckte vi hon var för liten.

Valborgs firades i brors stuga med trevligt sällskap, majbrasa och glada barn som fick leka ute till sena kvällen. 

Idag torsdag fick vi sovmorgon (tack för det barnen) sen blev det brunch och en promenad ut på byn för att se första maj tåget/rundan med alla motorcyklar. Vi sa det till varandra jag & Johan, nog är det för barnens (Melodys) skull vi gick ut. För inte är det såå mycket att se :) 
Men jag gav iaf en extra tanke till min pappa idag som alltid förr brukade köra med i tåget/rundan med sin hoj. 

Ikväll sitter vi på uteplatsen, mätta efter en god grillmiddag & den gottebricka som syns på bilden nedan :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0